26 maja 2014

Mojej Mamie

Ten post dedykuję mojej Mamie.
Dziękuję Ci Mamo,za miłość, wiarę ,nadzieję i ...cierpliwość do mnie. Dziękuję za to kim jestem, kim będę...A chcę być dobrym człowiekiem...
Oto kilka udziergów rąk mojej Mamy. Jest Mistrzynią Szydełkarstwa.


 Narzuty na łóżko w różnych kolorach.





Serwetki, serwety zrobione przez moją Mamę . to kilka z nich. Pozostałe będę pokazywać po zblokowaniu, bo na tą chwilę nie nadają się do prezentacji.

 Oto prezenty dla mnie od mojej Córki Juli, która w piątek wróciła z Zakopanego. Śliczne serduszko
 ...i etui z folklorystycznym wzorem. O takim marzyłam... Prawda,że jest śliczny?

7 komentarzy:

  1. Oj Małgosiu, z takimi genami to wiele cudów z łatwością wydziergasz! Pozdrawiam Ciebie i Mamę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Gabrysiu. A geny przechodzą z pokolenia na pokolenia. Mam w swojej szafie szydełkową serwetę robioną przez moją prababcię. Kiedyś ją pokażę przy okazji Dnia Babci. Pozdrawiam Gabrysiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. A dlaczego u mnie w ulubionych nie wyświetla się Twój post ?
    To już wiadomo po kim masz talent do dziergania :) Cudowne pracy mamy i prezenty od córki. Dla serca matki to najpiękniejsza rzecz, gest dziecka świadczący o jego miłości.
    Pozdrowienia dla mamy i córci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki Jolu. Nie mam pojęcia, co się porobiło z tym postem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to post adresowany do Mamy Małgosi to nam się nie wyświetla. Pozdrawiam druciarsko!

      Usuń
  5. Wow, ale zdolna Mama. I taki piękny post.... Pozdrawiam Gosiu bardzo gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które dają mi radość i sił do dziergania.